Stillehavets paradis
Et hold af videnskabsfolk anført af National Geographic-udforskeren Enric Sala tager til fem afsides øer i nærheden af Tahiti i det yderste Stillehav for at udforske uberørte koralrev og hajpopulationen, der beboer dem. Med håb om at oprette et beskyttet havområde står de over for en masse udfordringer: kraftige bølger, forrevne rev og at strande på en fjern, øde ø.