Filmen foregår før Pixars ”Sjæl”, og fortæller om 22, der nægter at tage ned til Jorden, og laver en modstandsgruppe af 5 andre nye sjæle til at hjælpe sig. Det udvikler sig dog ikke helt, som 22 havde tænkt sig, og fører i sidste ende til en overraskende afsløring af meningen med livet.