Soul Office
I Nordirland må to opfindsomme, unge kriminelle bide i støvet, da et røveri af en kontantautomat går galt. Upåvirkede af deres alt for tidlige død kommer de tilbage som spøgelser for at afslutte jobbet, omend med en smule mere bureaukrati, end de havde forestillet sig.