Yo, min ven er et spøgelse
Denne komedieserie, der foregår i Beverly Hills, tager os med på en hæsblæsende og kaotisk rejse, hvor vi følger den 14-årige Spencer Wright, som gerne vil være filminstruktør, og hans bedste ven, som er den berømte popstjerne Billy Joe Cobras spøgelse.
Yo, min ven er et spøgelse følger den 14 år gamle Spencer Wright, der gerne vil være filminstruktør, og hans skøre eventyr med hans bedste ven, som tilfældigvis er popstjernen Billy Joe Cobras spøgelse. Denne komedieserie foregår i Beverly Hills og tager os med på en hæsblæsende, kaotisk og ofte absurd rejse gennem Spencers skoleliv i Hollywood, mens han prøver at komme gennem dagen. Det er hårdt nok at prøve at få succes som ung filminstruktør, uden at hans særegne planer bliver overtaget af Billys ego, ødelagt af uforudsigelig ektoplasma eller tager en totalt skør drejning. Spencer og Billy er måske fra forskellige verdener, men de er sjælevenner. De udfordrer hinanden og elsker at grine, være på eventyr og lave ulykker. Billys spøgelsesevner bliver udnyttet fuldt ud og fører til morsomt ekstreme billeder og skandaløse situationer.