The Paloni Show! Halloween Special!
Leroy, Reggie og Ceruce Paloni har fået deres livs mulighed for at være værter i en uforglemmelig halloween-særudsendelse spækket med "uhyggelige" kortfilm fra en gruppe lovende animatorer. Skabt af Justin Roiland.