The Simpsons
Lisa begynder at gå i "vintagetøj" og bliver lukket ind i den super-eksklusive modeklub.
Er Bart Simpson virkelig en skidt knægt? Homer og Marge må finde ud af det én gang for alle.
En mystisk køber opkøber alle billetter til den K-pop-koncert, Lisa gerne vil til.
Patty og Bart rotter sig sammen om den ultimative spøg: at få Homer erklæret død.
Inspektør Skinner opdager en bortløben elev på skolen og må tage barnet med hjem.
Homer puster nyt liv i Bumblebee Mans karriere ved at blive hans hemmelige stuntman.
Det er afsnit nummer 800! Marge deltager Santa's Little Helper på den nationale hundeudstilling.