Fedtmule som gymnast
Fedtmule gør brug af en instruktionsoptagelse og gymnastikudstyr i et forsøg på at komme i form ved hjælp af vægtstænger, armhævningsstænger og træningsfjedre. Undervejs ødelægger han sine gulve, bliver slynget rundt i lokalet og falder ud af vinduet, inden han ender anerkendende bag udskæringen af den muskuløse mand, han stræbte efter at være.