Det er 29 år siden, at nogen tændte lyset med den sorte flamme og fik Sanderson-søstrene fra det syttende århundrede til at genopstå, og de vil have hævn. Nu er det op til tre high school-elever at forhindre de glubske hekse i at sprede ødelæggelse i Salem før daggry på Allehelgensaften.