Hokus Pokus
En drilagtig trio af af 300 år gamle hekse bliver fremtryllet af intetanende unger. De fortryller byen og kræver deres ungdom tilbage. Men først skal de overliste tre børn og en talende kat.
Tre vilde hekse, Bette Midler, Sarah Jessica Parker og Kathy Najim vender tilbage fra det 17. århundredes Salem efter at være blevet fremtryllet af nogle intetanende unger. Det er en nat fyldt med sjov og kaos. Trioen fortryller byen og kræver deres ungdom tilbage. Men først skal de overliste tre børn og en talende kat. Indeholder afbildning af tobak.