Affortryllet
Live-action musical-komedien Affortryllet er en fortsættelse af biografhittet Fortryllet - et moderne eventyr i New York med det originale cast fra den rørende historie om den elskelige, håbløst romantiske unge pige Giselle fra eventyrlandet Andalasien, som omsider fandt sin drømmeprins i skikkelse af skilsmisse-advokaten Robert Philip i kongeriget New York City.
Der er gået 15 år, siden Giselle og Robert blev gift, men Giselle er blevet desillusioneret over livet i byen. De beslutter sig for at flytte deres voksende familie ud i den søvnige forstad Monroeville i jagten på et mere eventyrligt liv – men desværre bliver det ikke den hurtige løsning, hun havde håbet på. Forstæderne har et helt nyt regelsæt og en lokal dronningefigur i Malvina Monroe, der får Giselle til at føle sig mere malplaceret end nogensinde før. Giselle er frustreret over, at det ikke er så simpelt at leve lykkeligt til sine dages ende, og søger hjælp i det magiske Andalasia, hvorved hun ved et uheld gør hele byen til et levende eventyr og bringer sin families fremtidige lykke i fare. Nu er Giselle i et kapløb med tiden for at hæve fortryllelsen og afgøre, hvad det virkelig betyder for hende og hendes familie at leve lykkeligt til sine dages ende.