Aladdin
Gadesmarte Aladdin og prinsesse Jasmin redder riget fra troldmanden Jafar. Undervejs lærer Aladdin at tro på sig selv ved hjælp af en komisk djinn... og tre ønsker, som kan ændre alt.
I en drømmeagtig by danner gadesmarte Aladdin par med kloge, selvsikre prinsesse Jasmin i kampen mod den onde troldmand Jafar, som har planer om at overtage riget. Undervejs lærer Aladdin at tro på sig selv... ved hjælp af en komisk, formskiftende 10.000-årig djinn, hvis tre ønsker kan ændre alt. Indeholder afbildning af tobak.