Alvin Og De Frække Jordegern - På Farten
Tag med Alvin og de frække jordegern på farten i den morsomste jordegernfilm nogensinde! Alvin, Simon og Theodore tager på en vild tur gennem USA til Miami, men de kommer på afveje, og turen udvikler sig til et morsomt, hæsblæsende og musikspækket eventyr.