Antikrist-teenageren bruger sin sataniske kraft til at dræbe enhver, herunder venner og familie, som har mistanke til hans onde arv.
Efter 12-årige Damiens forældre døde pludseligt og under meget mistænkelige omstændigheder, har hans milliardær-onkel haft forældremyndigheden over ham. Damien, der frygtes at være Antikrist, planlægger at få herredømmet over sin onkels multinationale fødevarekonglomerat – og verden. I mellemtiden bliver alle, der forsøger at optrævle Damiens skumle fortid eller sataniske fremtid, mødt af en grusom død.