Denne film fremlægger historien om kapløbet for at få bjærget Costa Concordia-krydstogtskibet - verdens største skibsvrag.
Denne film fortæller historien om kapløbet for at få bjærget Costa Concordia-krydstogtskibet - verdens største skibsvrag. Det kolossale krydstogtskib stødte på grund og kæntrede ved øen Giglio i Italien i en tragisk katastrofe, hvor 32 mennesker mistede livet i forsøget på at slippe væk. Denne film bruger CGI-animation og unikke optagelser til at afsløre de utrolige innovationer og teknologiske gennembrud, der er nødvendige for at få 114.000 tons metal til at sejle igen.