Brudens far 2
Steve Martin, Diane Keaton og Martin Short er tilbage i denne skingrende skøre efterfølger til 'Brudens far'. George Banks (Martin) har giftet sin elskede datter bort, og er nu klar til at nyde sin frihed. Så når datteren og konen Nina (Keaton) begge meddeler, at de er gravide, forsøger han desperat at genleve sin ungdoms vilde dage.