Ciao Alberto
Nu hvor hans bedste ven, Luca, er rejst bort for at gå i skole, nyder Alberto sit nye liv i Portorosso, hvor han arbejder side om side med Massimo - den frygtindgydende, tatoverede, enarmede, fåmælte fisker - som muligvis er det sejeste menneske i hele verden, efter Albertos mening. Han ønsker brændende at imponere sin mentor, men det er lettere sagt end gjort.