Underverdenens mysterier: Cordoba
Cordoba har flere UNESCO-verdensarvssteder end nogen andre steder i verden og er fyldt med spor fra dens fascinerende fortid. Nu bruger eksperter avanceret teknologi til at afsløre byens antikke hemmeligheder.