Black Widow
Natasha Romanoff som Black Widow konfronterer dystre dele af sin fortid, da en farlig konspiration med forbindelse til hendes fortid dukker op. Forfulgt af en kraft, der ikke vil stoppe, før den får ram på hende, må Natasha håndtere sin historie som spion og de ødelagte forhold, hun efterlod i sit kølvand, længe før hun blev en Avenger.
I Marvel Studios’ handlingsmættede spiongyser ”Black Widow” konfronterer Natasha Romanoff som Black Widow dystre dele af sin fortid, da en farlig konspiration med forbindelse til hendes fortid dukker op. Forfulgt af en kraft, der ikke vil stoppe, før den får ram på hende, må Natasha håndtere sin historie som spion og de ødelagte forhold, hun efterlod i sit kølvand, længe før hun blev en Avenger. Scarlett Johansson genoptager sin rolle som Natasha/Black Widow, Florence Pugh spiller Yelena, David Harbour portrætterer Alexei/The Red Guardian, og Rachel Weisz er Melina. “Black Widow” – den første film i fase fire af Marvel Cinematic Universe – instrueres af Cate Shortland og produceres af Kevin Feige.