Marvel Studios' Avengers: Age of Ultron
Gode hensigter ender i kaos, når Tony Stark utilsigtet skaber Ultron, et frygtindgydende monster, der vil opnå ”verdensfred” via masseudryddelse. The Avengers må sammen redde menneskeheden.