Se biograftraileren nu
I Marvel Studios' "Deadpool & Wolverine" har Wade Wilson lagt den moralsk fleksible Deadpool bag sig, indtil han pludselig må trække i dragten og bede en modvillig Wolverine om hjælp til at beskytte sin hjemverden.