Bogtyven
Geoffrey Rush og Emily Watson medvirker i denne rørende film baseret på bestselleren, der handler om en pige (Sophie Nélisse), som forandrer livet for dem omkring hende i Tyskland under 2. verdenskrig.
Geoffrey Rush og Emily Watson medvirker i denne inspirerende film baseret på bestselleren om Liesel, (Sophie Nélisse), en pige, der er adopteret af et tysk par (Rush og Watson), som skjuler en jøde (Ben Schnetzer) fra Hitlers hær. Hurtigt finder Liesel ud af, at ord og fantasi skaber en virkelighedsflugt fra de hændelser, der finder sted omkring hendes familie i denne spektakulære film.