The Muppets
Walter, verdens største Muppets-fan, og hans venner afslører en djævelsk plan om at ødelægge Muppet Teatret. De må straks genforene Kermit og hans pelsede venner for at finde en løsning.
På en ferie i Los Angeles afslører Walter, verdens største Muppets-fan, hans bror Gary og vennen Mary en grådig oliemillionærs djævelske plan om at ødelægge Muppet Teatret. Den Muppet-elskende trio må straks genforene Kermit, Miss Piggy, Fozzie Bear og deres venner for at iscenesætte det største tv-fundraisingshow nogensinde og redde deres højtelskede teater.