Wings of Life
Indtalt af Meryl Streep er dette intime kig på sommerfugle, kolibrier, fugle, flagermus og blomster en fejring af livet, da en tredjedel af verdens mad afhænger af disse utrolige - og mere og mere truede - væsner. Instrueret af den roste filmskaber Louie Schwartzberg bruger Wings of Life utrolig hurtige, tætte filmskaberteknikker for at vise planetens ukendte helte i spektakulære detaljer.