I Marvel Studios' Doctor Strange in the Multiverse of Madness, låser MCU op for multiverset og skubber dets grænser længere end nogensinde før. Rejs ud i ukendt land med Doctor Strange, som, med hjælp fra både nye og gamle allierede, rejser ud i forskruede og farlige paralleldimensioner i multiverset for at konfrontere en mystisk ny fjende.