Elementært
Disney og Pixars Elementært er en original spillefilm, som foregår i Element City, hvor ild-, vand-, jord- og luftborgere bor sammen. Historien handler om Ilena, en sej, skarp og opflammende ung kvinde, hvis venskab med den sjove og afslappet flydende fyr Evan udfordrer hendes forestillinger om den verden, de lever i.