Prep & Landing: Operation Secret Santa
Følg Julemandens mest hemmelige alfer, Lanny og Waynes komiske eventyr. Med kun et par korte dage til jul, hverver Fru Julemand og Magee Wayne og Lanny til en hemmelig mission til at hente en mystisk genstand, der er gemt langt væk på Julemanden kontor! Kan den frygtløse duo nå målet i tide, eller vil de blive opdaget af den store fyr og sat på den sorte liste?