Encanto
Walt Disney Animation Studios' "Encanto", med helt nye sange af den prisvindende Lin-Manuel Miranda, er fortællingen om den ekstraordinære Madrigal-familie, der bor skjult i Colombias bjerge i et magisk hus. Men da Mirabel, det eneste ordinære familiemedlem, opdager, at magien, der omringer deres hjem, er i fare, bliver hun familiens sidste håb.