Min ven Flicka
En 14-årig pige bliver ven med et vildt føl, og med sin ældre brors hjælp trodser hun sin strenge, praktiske rancherfar og forsøger at købe dyret tilbage fra en rodeoarrangør ved at vinde et vildt hesteløb. Derefter er hun næsten ved at miste føllet igen, da en vild puma angriber hende under den stormfulde tur hjem.