Four Falls of Buffalo
I 1989 var Buffalo Bills et talentfuldt hold fuld af store personligheder - herunder fremtidige Hall of Fame-spillere som Jim Kelly, Bruce Smith, Thurman Thomas og Andre Reed. Dysfunktionalitet og interne stridigheder lå lige så dybt i holdet som deres talent, men holdet, der var kendt som "The Bickering Bills", ville snart forvandle sig til et elitehold.
I 1989 var Buffalo Bills et talentfuldt hold fuld af store personligheder - herunder fremtidige Hall of Fame-spillere som Jim Kelly, Bruce Smith, Thurman Thomas og Andre Reed. Dysfunktionalitet og interne stridigheder lå lige så dybt i holdet som deres talent, men holdet, der var kendt som "The Bickering Bills", ville snart forvandle sig til et elitehold. Fra 1990-1993 havde de en hidtil uset stime af AFC Championship-sejre, der gav dem rekorden med 4 Super Bowls i streg. Selvfølgelig er det ikke det, de mest blev husket for. Dette er historien om et hold, der gik over i historien, ikke for det kæmpe arbejde og den store præstation, det var at nå til Super Bowl fire gange i træk, men for det at tabe dem alle.