Ghostbusters II
Bill Murray, Dan Aykroyd, Harold Ramis og Ernie Hudson griber igen deres protonpacks for at bekæmpe ondskabens kræfter i Manhattan. Ghostbusters er gået konkurs, indtil en ældgammel tyran planlægger at vende tilbage til Jorden via sit portræt på et kunstmuseum. Han har udset sig Dana Barretts baby som den nye vært for sin onde sjæl. Nu er det kun Ghostbusters, der kan redde New York City ved at gøre paranormal skadedyrsbekæmpelse til en kunstart.