Grosse Traum, Der
En dokumentar om unge fodboldspillere på Red Bull fodboldakademiet, der drømmer om at slå igennem som professionelle. Filmet i Salzburg, Ghana, New York, Brasilien og Leipzig. Med stjerner fra afrikansk fodbold, herunder mestre, vil vi se, hvad de og deres miljø er parate til at gøre og opgive for at leve deres store drøm.