Gulliver's Travels
Jack Black fylder alt i dette episke komedieeventyr baseret på den klassiske fortælling. Efter en skibsulykke strander kontorpiccoloen Gulliver (Black) på den sagnomspundne ø Lilliput, hvor han fremstår som en kæmpe. Gullivers små løgne og store gerninger gør ham til en helt på øen, men da han kommer til at bringe sine nye venner i fare, må han gøre det hele godt igen.