Hånden på vuggen
Annabella Sciorra medvirker som Claire Bartel, en travl hustru, mor og karrierekvinde, hvis familie kommer i stor fare, da hun ansætter Peyton Flanders (Rebecca De Mornay), en tilsyneladende perfekt barnepige med en uhyggelig, skjult agenda.
Gør dig klar til spænding på kanten af sædet med en af de mest spændende og omtalte thrillere! Annabella Sciorra medvirker som Claire Bartel, en travl hustru, mor og karrierekvinde, hvis familie kommer i stor fare, da hun ansætter Peyton Flanders (Rebecca De Mornay) – en tilsyneladende perfekt barnepige med en uhyggelig, hemmelig dagsorden. Men da Claire opdager Peytons dødbringende hævnplaner, kan det allerede være for sent at redde hende selv og familien. Fra den fængslende start til det uforglemmelige klimaks leverer denne anmelderroste vinder en sensationel blanding af spænding, kuldegysninger og overraskelser!