Haunted Mansion
I dette skræmmende og sjove eventyr, inspireret af den klassiske spøgelseshus-forlystelse, hyrer en kvinde og hendes søn en broget flok af "spirituelle eksperter" for at befri deres hjem for overnaturlige gæster.
I dette skræmmende og sjove eventyr, inspireret af den klassiske spøgelseshus-forlystelse, flytter en læge og hendes niårige søn ind i et mistænkeligt billigt palæ i New Orleans for at begynde deres nye liv. Men de opdager hurtigt, at palæet er langt mere end blot en bolig. I deres desperation hyrer de en broget flok af "spirituelle eksperter", herunder en præst, en ensom videnskabsmand, en synsk fra Det franske kvarter og en gnaven professer, til at hjælpe med at befri deres hjem for overnaturlige gæster.