Hell On Earth: The Fall Of Syria And The Rise Of Isis
Baseret på næsten 1.000 timers kraftfulde optagelser, beretter filmen om Syriens undergang og det kaos, der tillod ISIS at komme til magten.
Skaberne af den Oscar-nominerede film “Restrepo", Sebastian Junger og Nick Quested, beretter om Syriens undergang og det kaos, der tillod Islamisk Stat at komme til magten. Baseret på næsten 1.000 timers betagende og kraftfulde optagelser, indfanger de krigen i Syriens rystende voldelighed og politiske og sociale konsekvenser.