Hot Shots! 2
Charlie Sheen vender tilbage som en tidligere afhopperpilot, der er rekrutteret til at rede amerikanske gidsler - såvel som gidslernes tidligere mislykkede redningshold.
Den tidligere pilot Topper Harley (Charlie Sheen) er endnu engang rekrutteret til en hemmelig mission. Denne gang sender landets inkompetente præsident (Lyod Bridges) ham til Mellemøsten for at redde amerikanske gidsler og de utallige mænd, som allerede er blevet sendt for at redde dem. Efter at have sørget over sin tidligere elskerinde (Valeria Golino) i et buddhistisk tempel, formår Topper at tage sig sammen og begiver sig ud på sin latterspækkede, actionfyldte opgave.