Indiana Jones og det sidste korstog
Harrison Ford indtager igen rollen som Indiana Jones, da han begiver sig ud for at redde sin far, en middelalderhistoriker, som forsvandt, mens han ledte efter den hellige gral. I et kapløb med tiden må det handlekraftige makkerpar gennemsøge kontinentet for at finde den ultimative skat, før den falder i forbryderiske hænder.