Jungle Cruise
Tag med fanfavoritterne Dwayne Johnson og Emily Blunt på deres livs eventyr i Disneys "Jungle Cruise", der er en spændende og morsom tur ned ad Amazonfloden med den sjove skipper Frank Wolff og den frygtløse forsker dr. Lily Houghton. Lily rejser fra London i England til Amazonjunglen og hverver Franks tvivlsomme tjenester til at guide sig ned ad floden på La Quila - hans faldefærdige-men-charmerende båd. Lily er fast besluttet på at finde et gammelt træ med uovertrufne helbredende evner og kraften til at ændre lægevidenskabens fremtid. På denne episke færd, som de har kastet sig ud i sammen, møder den umage duo utallige farer og overnaturlige fjender, der lurer i den smukke regnskovs bedragende skønhed. Men som det forsvundne træs hemmeligheder afsløres, øges indsatsen for Lily og Frank, og deres – og menneskehedens – skæbne hænger i en tynd tråd.