Jagten på Nilens juvel
I denne spændende efterfølger til "Nu går den vilde skattejagt", er Joan (Kathleen Turner) og Jack (Michael Douglas) i overhalingsbanen på en farefuld vandring for at finde den mystiske juvel.
I efterfølgeren til "Nu går den vilde skattejagt", er romanforfatter Joan Wilder (Kathleen Turner) og vandringsmand Jack Colton (Michael Douglas) på endnu en farefuld vandring - denne gang gennem den hårde nordafrikanske ørken. Men da Joan bliver bortført, er det op til Jack at redde hende, selvom hans partner Ralph (Danny DeVito) har andre planer.