Jul... igen?
Da skilsmissebarnet Rowena oplever en skuffende jul, møder hun en julemand på gaden, og ønsker sig en "ommer". Højst overraskende må hun genleve julen igen og igen. I denne magiske julefilm, må Rowena lære at elske sin moderne, blandede familie som den er, for at bryde det besynderlige loop hun befinder sig i. I processen lærer hun, at den sande mening med julen handler om at hjælpe andre, ikke kun sig selv.