Julehunden 2: Julens helte
En Disney-juleklassiker er født. Julehunden 2. De talende julehvalpe er Hope, Jingle, Charity og Nobel. Da fru Julemand rejser til Pineville, gemmer de legesyge hvalpe sig på hendes slæde. Spilopperne har ingen ende, da de begynder at opfylde juleønsker for byens børn, men noget går helt galt, og julestemningen forsvinder. Nu skal julehvalpene og fru Julemand redde julen i hele verden.