Plutos Juletræ
Træet, som Mickey og Pluto fælder for at tage med hjem til jul, er det træ, som Chip og Chap bor i. Pluto forsøger at fortælle Mickey dette, imens træet skæres til, men Mickey kan ikke forstå ham. Pluto jagter de to egern og vælter til sidst træet. Det ender med, at alle synger julesange på nær Pluto. Hans mund er dækket til af et klistermærke, hvor der står: ”Åbn ikke før juleaften.”