Pluto og Kødbenet
I dette første officielle afsnit i serien af tegnefilm om Pluto er vores frygtløse hvalp på flugt efter at have stjålet et kødben fra bulldoggen Butch og søger tilflugt i en spejlsal i et omrejsende tivoli. Først bliver han bange for de forvrængede spejlinger, men det fører til et sjovt eventyr, hvor han udnytter spejlene til at undgå Butch.