Den lille havfrue 2: Havets hemmelighed
Ariel, Sebastian, Tumle og de andre plasker ud i et nyt, suverænt eventyr med masser af spænding og hammergode sange. Ariel og Erik må skjule deres datter Melodys havfruearv fra Ursulas hævngærrige søster Morgana. Men når havet alligevel lokker Melody til sig, beder de kong Triton og alle de gode skabninger over og under bølgerne om hjælp til at redde deres datter og sikre freden i havet.