To i medgang og modgang
Kongeriget er i festhumør, alle samles til Rapunzel og Flynns kongelige bryllup. Men da Pascal og Maximus, som henholdsvis blomsterkamæleon og ringbærer, taber guldringene, starter en hektisk søgning og en redningsmission er på vej. Da den desperate duo forsøger at finde ringene, før nogen opdager, at de mangler, efterlader de et spor af komisk kaos. Vil Maximus og Pascal redde dagen og nå det til kirken i tide? Og vil de nogensinde få Flynns næse tegnet rigtigt?