LEGO Marvel Avengers: Mission Demolition
Denne helt nye animerede special, "LEGO Marvel Avengers: Mission Demolition" er den 10. af slagsen i det populære og ikoniske univers. I denne nye special fra Marvel Studios og LEGO SYSTEM A/S, slipper en ung spirende helt og superheltefan utilsigtet en kraftfuld ny skurk løs, hvis eneste mål er at befri verden for Avengers.
Denne helt nye animerede special, "LEGO Marvel Avengers: Mission Demolition" er den 10. af slagsen i det populære og ikoniske univers. I denne nye special fra Marvel Studios og LEGO SYSTEM A/S, slipper en ung spirende helt og superheltefan utilsigtet en kraftfuld ny skurk løs, hvis eneste mål er at befri verden for Avengers. Iron Man og de andre Avengers er altid klar til at redde dagen, men kampen mod skurke kan skabe voldsom ravage. Det er her, Damage Control kommer ind i billedet: For de rydder nemlig op! På denne særlige dag, lægger en kraftfuld ny skurk planer for, hvordan han kan tilintetgøre Avengers. Verdens eneste håb er nu et meget usandsynligt bud på en helt: Dennis, en klodset ung mand og ansat i Damage Control, som kommer til at ødelægge alt, hvad han kommer i nærheden af. Kan Dennis blive den helt, han drømmer om at være? Og kan han redde verdens største superhelte?