Maze Runner: Dødskuren
I den sidste del af det episke eventyr Maze Runner fører Thomas The Gladers ud på deres sidste mission: De skal bryde ind i den legendariske Last City, som viser sig at være den dødeligste labyrint!
I den sidste del af den episke Maze Runner saga fører Thomas sin gruppe af flygtede Gladers ud på deres sidste mission. For at redde deres venner skal de bryde ind i den legendariske Last City, en WCKD-kontrolleret labyrint, der kan vise sig at være den dødeligste! Alle, der kommer levende ud derfra, vil få besvaret de spørgsmål, The Gladers har stillet, siden de først ankom.