Mickeys juleeventyr
Mickey, Anders og Fedtmule og alle deres venner spiller med i en juleklassiker. Ebenezer Scrooge er alt for gråd til at forstå, at jule handler om gavmildhed og generøsitet, men med nye venners vejledning lærer Scrooge at holde af højtiden. Indeholder afbildninger af tobak.