Miracle
Miracle fortæller historien om Herb Brooks, en spiller, der blev træner og som udvalgte 26 udisciplinerede knægte. Han trænede dem og gjorde 20 af dem til et hold, der mente, de kunne opnå det uopnåelige.
Miracle er en inspirerende fortælling om et af de største øjeblikke i sportens historie. USA's ishockeyteam vandt olympisk sejr i 1980 over Sovjetunionen. Kurt Russell er fremragende som den dynamiske Herb Brooks, som drømmer om at slå Sovjetunionen i deres eget spil. Han vælger 26 knægte og træner dem. 20 af dem bliver til et team, der mener, de kan opnå det uopnåelige og forene en nation.