Mickey redder julen
Mickey Mouse vil gerne holde den perfekte jul for sine venner i en hyggelig, snedækket hytte i skoven. Men Mickey bliver så optaget af at pynte op, at han smider Plutos yndlingslegetøj et forkert sted hen, da de prøver at lege. Plutos forsøg på at få legetøjet tilbage ender med at få julemanden til at styrte ned med sin kane og miste alle gaverne til børnene i Tiptopkøbing. Mens tiden rinder ud juleaften må Mickey, Pluto og deres venner rejse med til Grønland for at redde julen og lære, hvad højtiden i virkeligheden handler om.